BANDIT BV heeft natuurlijk een bankrekening nodig.  Met ons drieën moeten we tekenen dus een afspraak op locatie is nodig. Snel een live afspraak bij de Rabobank maken was niet mogelijk. Beloofde terugbel afspraken werden niet nagekomen, waardoor we na een week nog niets hadden. Bij welke bank kunnen we dan wel snel terecht. Het werd de ING. In Heerenveen op kantoor kregen we koffie van een enthousiaste medewerker, werd het bankrekening nummer geregeld en konden we ter plekke alle 3 ondertekenen.  Tussen het wachten door interessante gesprekken met de medewerker van de bank over de nieuwe ontwikkelingen bij de bank. Core business van de bank draait eigenlijk niet meer om geld maar om data.  Wat dat betreft is de bank een goed woord gebleven, de bank als ‘data bank’ .  Ook hier verschuift kennis van geld naar kennis van systemen en data.  De vraag is of je er als klant blijer van wordt…Wij werden nu in ieder geval heel blij van de snelle en flexibele houding én de klantgerichte enthousiaste ontvangst. Voor ons weer het bewijs dat Bandits nodig zijn, systemen werken niet zonder mensen. Die verbinding moet je als organisatie houden, anders verlies je de klanten of je medewerkers.